Προϊόντα για ένα k stoddart (4)

Σύμβουλος Στρατηγικής Παιχνιδιών

Σύμβουλος Στρατηγικής Παιχνιδιών

Ο Itai Pazner είναι ένας έμπειρος Σύμβουλος Στρατηγικής Παιχνιδιών και Δημιουργικός Διεθνής Εκτελεστικός με πάνω από μια δεκαετία εμπειρίας στην ηγεσία μετασχηματιστικών έργων στις βιομηχανίες παιχνιδιών και ψυχαγωγίας. Ειδικεύεται στο σχεδιασμό παιχνιδιών, τη στρατηγική επιχειρήσεων και την είσοδο σε αγορές σε διάφορες παγκόσμιες αγορές, και είναι γνωστός για την ικανότητά του να συνδυάζει τη δημιουργικότητα με στρατηγικές γνώσεις για να προσφέρει εξαιρετικές εμπειρίες παιχνιδιού και να προωθεί την επιχειρηματική ανάπτυξη. Με έναν μοναδικό συνδυασμό δημιουργικής οραματικής σκέψης και αναλυτικής εμπειρίας, ο Itai βοηθά τις εταιρείες παιχνιδιών—από νεοφυείς επιχειρήσεις μέχρι καθιερωμένους ηγέτες της βιομηχανίας—να δημιουργήσουν καινοτόμες έννοιες παιχνιδιού, να αναπτύξουν στρατηγικές monetization και να επεκτείνουν την παγκόσμια εμβέλειά τους. Είτε εργάζεται σε παιχνίδια για κινητά, PC ή κονσόλες, ο Itai φέρνει μια ολοκληρωμένη κατανόηση τόσο των δημιουργικών όσο και των εμπορικών πτυχών της ανάπτυξης παιχνιδιών, διασφαλίζοντας ότι κάθε έργο αντηχεί στους παίκτες ενώ πληροί τους επιχειρηματικούς στόχους. Έχοντας εργαστεί σε πολλές διεθνείς αγορές, ο Itai έχει ένα ισχυρό ιστορικό στην πλοήγηση πολιτιστικών αποχρώσεων και στην προσαρμογή των εμπειριών παιχνιδιού για να καλύψει τις απαιτήσεις ποικιλόμορφων κοινού. Η βαθιά γνώση του για το παγκόσμιο τοπίο των παιχνιδιών, σε συνδυασμό με την ικανότητά του να εντοπίζει αναδυόμενες τάσεις, τον καθιστά πολύτιμο συνεργάτη για τις εταιρείες που επιθυμούν να καινοτομήσουν, να επεκταθούν και να επιτύχουν βιώσιμη επιτυχία. Μέσω εξατομικευμένων συμβουλευτικών υπηρεσιών, ο Itai προσφέρει εμπειρογνωμοσύνη σε: - Στρατηγική Σχεδιασμού & Ανάπτυξης Παιχνιδιών - Έρευνα Αγοράς & Ανάλυση Ανταγωνισμού - Δημιουργική Κατεύθυνση & Βελτιστοποίηση Εμπειρίας Χρήστη - Μοντέλα Monetization & Στρατηγική Εσόδων - Διεθνής Επέκταση Αγοράς & Τοπικοποίηση - Θέση Μάρκας & Στρατηγική Μάρκετινγκ Ο Itai Pazner είναι αφοσιωμένος στο να ενδυναμώσει τους προγραμματιστές και τους εκδότες παιχνιδιών να ξεκλειδώσουν νέες δυνατότητες, να εμπλέκονται με παίκτες παγκοσμίως και να προωθούν τη μακροχρόνια επιτυχία σε μια συνεχώς εξελισσόμενη βιομηχανία.
Κατευθείαν στο θέμα

Κατευθείαν στο θέμα

Droit au But est un recueil de conseils honnêtes et bruts afin de travailler sa croissance personnelle dans le but d’améliorer son rapport à l’entreprenariat et surtout d’avancer d’un pas décidé vers le succès.George Zalucki est un conférencier ayant gagné au fil des décennies une célébrité certaine aux Etats-Unis et au Canada. Ayant attrapé la polio dans son enfance, il deviendra basketteur à force de détermination en 1961. Présent dans l’industrie de l’entreprenariat depuis 35 ans, il a gagné des millions de dollars grâce à son style direct et franc, en motivant des milliers de personnes à perfectionner leur réseau et leur carrière professionnelle dans plus de 20 pays dans le monde. En plus d’être un conférencier émérite, il a été administrateur d’université et doyen de deux écoles d’administration. Il a aussi été professeur de psychologie et de sociologie.
Σνακ - B'Good

Σνακ - B'Good

Μια ολοκληρωμένη γκάμα μπαρών με φρούτα και ξηρούς καρπούς και flapjacks. Γκάμα συναρπαστικών γεύσεων. Κατάλληλο για vegans και vegetarians, χωρίς γλουτένη, πλούσιο σε πρωτεΐνες και φυτικές ίνες.
ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ

ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ

Είναι αναμενόμενο ότι κάθε διαδικασία που μπορεί να ψηφιοποιηθεί, θα ψηφιοποιηθεί σίγουρα τα επόμενα χρόνια. Αυτή η ασταμάτητη διαδικασία οδηγεί αναπόφευκτα σε έναν διαχωρισμό: Υπάρχουν εταιρείες που αναγνωρίζουν τα σημάδια της εποχής και ανοίγονται στη νέα πραγματικότητα. Αυτές βρίσκονται ξαφνικά μπροστά σε απίστευτες ευκαιρίες. Συμμετέχουν στη μεγάλη διαδικασία ψηφιακού μετασχηματισμού, επωφελούνται από την πρόσφατα αποκτηθείσα ευελιξία και το αναπτυξιακό δυναμικό. Οι άλλοι θα στέκονται με ανοιχτό στόμα στην άκρη του δρόμου της υπερ-πραγματικότητας, ενώ χωρίς τη συμμετοχή τους οι κάρτες θα ξαναμοιραστούν. 15% ανάπτυξη το μήνα και περισσότερο; Εφικτό. Το Growth Marketing ή αλλιώς Growth Hacking καθιερώθηκε από startups που απλώς δεν είχαν ούτε τον προϋπολογισμό ούτε τη γνώση για κλασικές μεθόδους μάρκετινγκ. Έπρεπε λοιπόν να ακολουθήσουν άλλους δρόμους για να αναπτυχθούν όσο το δυνατόν πιο γρήγορα. Αυτοί οι δρόμοι είναι ανοιχτοί για όλους.